Ako nastaviť automatické odpovede v aplikácii Outlook | NÁVOD | Windowscentrum.sk | Portál o technológiách a Windowse
Connect with us

Ako nastaviť automatické odpovede v aplikácii Outlook | NÁVOD

Návody

Ako nastaviť automatické odpovede v aplikácii Outlook | NÁVOD

Vianoce, Silvester či iný sviatok je obdobie kedy väčšina z nás nepracuje. A práve preto vám prinášame návod ako je možné nastaviť automatické odpovede v aplikácii Outlook.

Návod ako nastaviť automatické odpovede v aplikácii Outlook

  • Otvorte aplikáciu Outlook.
  • Choďte do položky Súbor.
  • Kliknite na Informácie.
  • Pod položkou Account Information, resp. Informácie o účte vyberte možnosť Automatické odpovede.

    Zdroj: vlastný

  • Teraz by vám mala vyskočiť tabuľka ako vidíte nižšie. V rámci nej vyberte možnosť Odosielať automatické odpovede nastavte si termín, v ktorom sa budú odosielať odpovede ako aj správu.

    Zdoj: vlastný

  • Odkliknite Ok a máte už nastavené automatické odpovede.

Ako nastaviť automatické odpovede dnu a mimo organizácie

V prípade ak Outlook využívate aj v rámci spoločnosti tak Outlook umožňuje nastaviť automatické odpovede ako do vnútra organizácie tak aj mimo. Túto možnosť nastavenia by ste mali potom vidieť na pozícii „Automatické odpovede“ nad priestorom pre text kde vám pribudne kolónka V rámci organizácie a Mimo organizácie.

Zdroj: vlastný

Aktívne sa zaujímam o novinky zo sveta mobilných technológií. Najbližšie mám práve k OS Windows Phone, ale nie sú mi cudzie ani ostatné OS. Snažím sa vám prinášať aktuálne spravodajstvo o novinkách z WP komunity. Ak máte nejakú otázku alebo potrebujete poradiť, využite náše fórum kde vám administrátori stránky ako aj používatelia Windows telefónov radi poradia.

Podel sa o svoj názor v komentároch

Mohlo by ťa tiež zaujímať Návody

Mohlo by ťa zaujímať




Naše najnovšie videá

Mohlo by ťa zaujímať




To Top
Pre účely prispôsobenia obsahu, reklám, analýzy návštevnosti a vylepšovaní funkcionalít využívame súbory cookie